Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Duolimonis
29 août 2019

Patouais d'la Mainche /Magéne

 

petit-chalutier-de-peche-francais-entree-en-normandie-france-port-port-quineville-ammgfp

 pti chalut dans l'port à Quinéville 50

mar

 les marins du Cotentin

  Quaund jé sis sus lé rivâge,

Byin traunquille, êt-ous coume mei ?
J'pense à ceux qui sount en viâge,
En viâge oû louen, sus la mé,
En viâge, oû louen,
En viâge, oû louen, sus la mé !
La mé ch'est vraiment superbe,
Et j'aime byin, quaund i fait biâo,
L'été, sous nos cllos en herbe,
La veî s'endormin eun miot…
Mais quaund o se fâche, la vilanne,
Et qu'no-z-entend, dé tcheu nous,
La grosse voué dé la siranne,
No-z-en a quâsiment poue !
Refrain
J'aime byin, dauns les jours dé fête,
Quaund nos batiâos sont à quai,
A l'abri dé la tempête,
A Chidbourg coume oû Béquet…
Ch'est là qu'i sount l'muus sauns doute,
Des treis couleus pavouésés ;
Mais, dé nyit, dauns la Déroute,
Hélâ ! Qu'i sount esposés !
Refrain
Quaund o sâote par sus la Digue,
D'qui qu'o fait trembller les bllos,
Qu'à l'auncre l'vaisseau fatigue,
Ah ! Veire je pense és matelots…
Reverrount-i lus villâges,
Et pouorrount-i raterri ?
J'avouns d'si mâovais pârâges,
Dé Barflleu jusqu'à Goury !
Refrain
J'ai déeus fis dauns la Marène
- Déeus forts et hardis gaillards -
L'eun révyint dé Cochinchène,
L'âoté dé Madagascar…
I rentrent lus corvée faite ;
- D'y penser no n'en vit pas, -
Mais, qué j' pllans, sauns les counaîte,
Ceuses qui sount restés là-bas !

Su la mé version finale

 quiné


Alfred Rossel, Su la mé, su la mé

Su la mé, partition, texte intégral et mp3

  clic : http://magene.pagesperso-orange.fr
Publicité
Publicité
Commentaires
Duolimonis
Publicité
Archives
Publicité